Monday, June 6, 2011

malang

tadi lutfi (adik bongsu)accidenntla umur dia 5 terlanggar kreta. serious kesian, dah la umur dia 5 taun 6 bulan ++.. tapi apakan daya, nasib baik cedera sikit jer.. tak la sampai patah tulang mana2, cuma lebab sikit kat mata (expecially kat sebelah 2cm drpd mata)

OK2, tapi permulaan verita, ni nak masuk isi2, nak crita semua pasal idop waktu cuti ngan kat asrama...

peperiksaan
aku habis periksa hari rabu, dan start hati ahad minggu sebelumnya, kiranya aku sepatutnya taklah tertekan sangat pasal periksa, tapi periksa baru ni, soalan takde yang senang, semua soalan uji akal (all except math).. bak kata sepah,tak payah uji akal, tengok kertas soalan tau dah, bodo~soalan haritu memang best la, aku secara tak sengaja bagi tiru kat kawan2 aku soalan math, dah l aku bagi tiru math kertas 1 soalan 1-40.. full tu... kiranya kalu dorang amik 100%, memang dorang akan dapat al least 35/40. tapi lepa abis priksa tu,tetiba rasa sedikit menyesal sbb bagi jawapan,biarlah, rezeki dorang.. ^^

keluar ngan kawan
petang semalam, keluar dengan kawan aku sorang gi muktamar PAS (walaupon tak sokong pas, tapi tak sokong BN, kira smua benda aku pergi)sampai abis ucapan penutup, tetiba budak tu ajak aku gi setapak, aku pon ikut je la kan, sebab dah bagitau abah nak overnight.sampai malam.sampai kat setapak dah maghrib, kitorang pon sembahyang, pastu makan,gi CC, balik surau tu kol 11,kitorang pon tido,  nak pendekkan cerita,kol 12 kawan aku punya kawan datang. ingatkan datang nak tido la, ak pon OK lagi, tetiba mula berbual pasal sepah pasal jozan pasal movie.. semua la, pastu baru nak tido, azan subuh, PERGH!!!!, memang tak ngantok la waktu tu!!!

balik kampong
balik dari kelantan, family kitorang balik kampung kat nilai, for selebrate mother's day nenek tercinta,semua saudara ada waktu  tu, memang macam hari raya la, Duit dapat daripada hasil tahlil,makanan ada, sumpah best.. kitorang cucu nenek ni pon apa lagi, memang tak duduk diam, kejap gi meja makan, kejap gi main mercun(ada mercun tu yang tak tahan) , yang lagi best, kitorang lawan DOTA!!! serious best haritu

morel of de setori:aku tak tau nak post apa, cuma post atas sebab tunaikan janji

No comments:

Post a Comment