Tuesday, May 17, 2011

13 Mei 2011

merupakan hari bersejarah but diriku..kenapa?pada suatu malam,malam jumaat,aku dengan kawan2 kluar tengok maharaja lawak minggu ke7. disebabkan warden x bagi kluar,kitorang pon lompat pagar. salah warden jugak kan?x bagi klur!!!


mula2 macam ni,kitorang lompat pagar,kluar skolah,tengok sepah sampai jozan,pastu on the way balik,kawan aku nak gi CC,aku pon teman la,dah kesian kat dia nak massage awek dia kan?.. aku pon dengan rela teman..psxtu ktorang balik skolah dalam kol 1 agi,masuk pagar pon lompat gak(biar ada yang bukak pon).


kira pendek crita,kitorang masuk pon tok pek cia( pok gad).nampak kitorang,kitorang apa agi,lari gi skolah. dia pulak dengan semangatnya kejar kitorang sampai tingkat 4 turun naik tangga.padahal umur dia 46 taun..memang giler la tok pek tu..


aku memang stress hari tu,kitorang balik kol 1 ,kol 3 ½ baru bole naik dorm tido..sebab dia dah tak kejar..bangang tak bangang hari tu,tapi ni la klimax crita kali ni,ada sorang sahabat saya kena tangkap.dia F4(waktu aku kluar smua kawan aku F4).nama dia Luqman Nul-hakim Bin Muhammad Omar,


yang lagi best waktu tu dia kata pergi lompat pagar dengan F3 yang lain..pergh,memang lawak la..F3 yng tengah study kat kelas kena panggil..pastu semu kena sound.ustad kata berdosa kacau pok gad... padahal F3 study jer..memang kesian cap babi la waktu tu...


dan pengakhirnya,walaupon kitorang mmg salah,tapi takde sorang pon plajar asrama suk kat tok pek tersebut...dan berakhirnya kisah 13 mei 2011...sekian siaran langsung dari saya,Luqman Al-hakim Bin Aidil dari POPOLASTEROL sdn.bhd.

No comments:

Post a Comment