Friday, April 1, 2011

takde tajuk post

maaf kerana mengganggu.tapi ini punya post atas rayuan seorang kawan dengan rayuan memaksa ^^. dah taktau nak cakap apa baik tulis pasal benda tak berapa penting.cuma ni la, kalau ada sesiapa yang mahu sedekahkan wang ringgit ,sila sedekahkan kat 0310041000136423 (Giro-i) bank BSN kerana ada program tahunan.

OK sekarang baru nak masuk tajuk. beberapa hari lepas aku ada ter-post status pasal couple sehingga kawan aku marah.aku nak ucap maaf(sebenarnya tak nak pon,tapi ko paksa) kerana letak post tu. sebenarnya aku ter-sengaja letak post tu sebab aku tau,yang ko ni bermasalah sikit ^^.

dan ada satu berita menggemparkan sekolah.semua pelajar F3 kena buat folio . tergempar sekolah.dan lagi menggemparkan,kelas aku takde sorang pon yang siap.memang kesian gila lah cikgu GEOGRAFI ngan SEJARAH.*pesanan kepada cikgu*saya selaku ketua F3 ingin mengucapkan maaf kerana buat cikgu tertekan ..haha

ni lagi best. beberapa hari lepas ada abang tegur saudara LUQMAN AIDIL sebab letak status(BODO!!) untuk pengetahuan saudara,status itu bukan saya yang letak,itu status sepupu aku.aku mena ada nak letak status mencarut kat FB(kecuali waktu cuti).dan sayalah budak paling baik,takkan nak mencarut kan?-___-

dan kengkadang aku rasa agak hairan.kenapa aku tengok budak lain ngan adik beradik dorang baik sangat. tengok macam tak pernah gadoh. aku nak cari gambar ngan family aman agak payah nak jumpa.dan lagi satu,korang semua yang baca status ni tak pernah gadoh ke ngan adik beradik korang?(sila comment balik)

sekian harap maklum dari berita POPOLASTEROL sendirian berhad

No comments:

Post a Comment