Saturday, February 5, 2011

terpaksa gi asrama...memang buat lawaklah...tetiba kawan aku suruh gi asrama. sebab ketua kelas la sebab cikgu panggil la, sebab ada masalah pelajar la...freaking my freaking head.....korang ni tak pernah dengar ke pepatah mlayu...ke korang mmg tak minat pepatah melayu

"utamakan perkara terpenting kerana perkara terpenting adalah lebih penting daripada perkara penting-penting"

memang korang tak pernah dengar ayat ni....ayat yang direka oleh senior aku ....berbalik kpd crita... ramai lagi lah orang lagi penting kat dunia ni...ko kenalah pandai2 cari....aku pon orang la....aku bukannya seniman bujang lapok boleh buat semua urusan


ni lagim penting.....pergi asrama....bapak bosan...tak pernah aku rasa bosan cam harini.....aku rasa macam nak bunuh orang.....tapi kurang lah sikit dapat pegang kamera DSLR semalam..walaupon aku tak reti mana... dah la ko guna canon....memang aku reti la....bapak susah......

aku rembat HP seorang budak sebelum balik cuti haritu......nanti datang skolah nak bagi la......bagi yang buat dia mesti terasa

"siapa makan cili dia rasa pedas"-kamus dewan bahasa-

"Barangsiapa yang menggemari ayam, nescaya beliau akan menggemari ayam penyet." - Mahatma Gandhi.

mahatma gandgi....like the name!!!

No comments:

Post a Comment