Friday, January 28, 2011

mathematik

bila difikirkan...markah kokurikulum cammana nak full?..dah la aku tak masuk unit beruniform..pastu dah la kalau masuk pon tak datang latihan...kalau datang pon aku lari...tu jer yang boleh buat....aku sekarang cuma harapkan sikit jer...tu pon PUM,redaksi ngan komputer...(kalau ada harapan)

tapi yang best skolah aku ada MPP...yang tak tau cuba tanya mak ko...mesti tau....kalau apa2 pon F5 aku nak jadi gak MPP>..nak full mark....dan kalau aku MPP...kiranya aku bolehla mintak mak aku black berry....simpan kat bilik MPP...baru best...tak la serabot sangat nak fikir pasal henset...


pastu .... pasal kat asrama warden suka carik pasal?aku tau la aku suka fly malam....yang ko tu dengki sangat tu pasal?dan satu perkara..tilam aku buruk..nak tukar baru...dan la tak lembut...tak lena tidur......nasib baik la aku penolong kelas...kira kalau aku tido kat kelas pon takder orang nak tegur ^^



dan ni satu agi pemberitahuan...aku tak online bukan sebab pergi program...ni sebab aku urusetia.....kira nak ataupon taknak...kena pergi gak....kalau tak gi memang layan la....kejap2 blacklist...cam bodo jer....sekolah kan suka buat lawak...

aku sekarang berada dalam masalah besar....kerja skolah bertimbun atas katil...nak buat serbasalah...tak buat pon serbasalah...dah la nak kat holiday....happy holiday kan cikgu!!!!!trimas la bebanyak...buat serabot otak gua la...

ni last....waktu darjah 3 aku ada belajar math....pastu kerja asyik tak buat tapi high score........darjah 3 &4 punya cerita.....pastu cikgu asyik panggil jer....macam budak blacklist la kan...masuk taun ni cikgu cara ajar sama...pastu cara marah pon sama...awal permikiran"macam kukenal cara cikgu ni"

No comments:

Post a Comment