Wednesday, January 19, 2011

jawatan

tak boleh bla...1st week skolah dah start masalah!!!...daripada masalah kat kelas pastu skolah pastu asrama...korang mmg takder kerja kan?tau la aku ni berbakat besar untuk jadi terbaik ^^

masuk isu kelas...,korang ni meang tak reti nak pilih ketua kelas ker...pasal aku yang kena?....dah la setiap hari ketua kelas stiap pagi kena gi mesuarat...bosan la.....bosan nak mampuih!!!......pastu ni paling tak boleh bla....aku masuk kelas dua....aku dah macam cikgu math...semua nak rujuk kat aku......nasib baik la ni budak baik :P

masuk la pulak masalah sekolah...skolah aku kurang sikit..aku tak masuk unit berunifom....aku cuma masuk redaksi(buat majalah skolah),kelas komputer,kelas multimedia ngan PUM(usahawan)....ni jer yang aku ceburi....tak la banyak sangat, dah kat sini ada timbul 2 masalah....satu skolah tak reti nak uruskan program....semua aku kena pergi...ni pon nasib baik ponteng....dan masalah ke2, tahun ni...form 3 takder yang reti guna perkakas komputer macam adobe fotoshop...tak ker bangang tu!!!....aku sorang jer yang ceburi........dan kalau aku terlampau aktif dalam semua badan....taun depan aku akan jadi mcam berikut

-redaksi(ketua biro disigner)
-komputer(ketua biro)
-multimedia(macam komputer)
PUM(pengarah urusan(macam ketua dalam sesuatu badan la))

kiranya sini aku sangat berpengaruh kat skolah aku....

pastu kat asrama..aku jadi AJK bahagian multimedia....buat lawak lak...azam taun lepas(aku taknak sabit apa2 dengan asrama)...taun depan kena pegang pangkat kat asrama...musnah harapan aku taun depan.... kepada orang yang menunggu blog ni update....buat susah korang jer,memang susah la aku nak update

p/s:aku bukan giler jawatan...tapi rezeki..haha
yang pelik(aku tak nak mencarut)...bapak menipu!!!

No comments:

Post a Comment