Tuesday, January 4, 2011

amik ko....cikgu aku masa ting. 1 masuk ajar aku sejarah...agak keterlaluanlah kalau aku aku tak suka cara ni, tapi nak buat cammana? dia ajar best(tapi dia cubit pon best)tertekanlah gua...ni merupakan kisah hitam silam yang agak mengusik hatiku ^^..

satu hari..eh,satu tahun...aku kena cubit dan cubit dan cubit..kadang2 bila teringat masa silam rasa macam taknak ulang balik jer...tapi nak buat cammana..dia yang masuk kelas aku balik...salah dia la....tapi kenapa aku yang tertekan macam babi?....eh....keterlaluan

mula2 aku bila teringat masa tu rasa nak bunuh diri pon ada...tapi aku tak sanggup sebab aku ni baik sangat...tapi tu dulu...sekarang nampak dia ,mesti teringat kena cubit waktu tido....ah,bangganya diriku...bangga besol la.

pastu tadi kali ke2 aku kena marah ngan mana2 cikgu..sebab aku pergi bukak FB kat bilik persatuan...kena sound yang terbaik tahun ni...aku tak puas ati la...kenapa tetiba jer nak sound...aku orang gak..ada perasaan nak bukak FB...tau la awak ada Iphone..saya tak kesah pon(padahal bila mak kata taknak beli rasa nak nangis).. dan itulah kisah aku dengan cikgu disiplin....amik ko..

1st time kena marah semalam...hari pertama sekolah...aku pergi tido kat kelas jer sebenarnya....aku tido kol 9 sampai kol 12..tetiba cikgu masuk...terus kena sound..memang terbaik dari ladanglah...aku tido pon sebab malam sebelum tu aku tido lambat..ada kerja...tu jer sebabnyakesian nak mampos...tak pasal2 kena marah...dan dalam tahun ni aku tak pernah tak kena marah dalam sehari...^^

oh ..tukar tajuk lak...pendek..pasal tetiba last2 ni ko tetiba jer macam bisu...yang pasal ko dengan nazril tu tak payah risau la....ni bukannya 1st time ko jadi barang gosip..sejak ko masuk sekolah agi ko jadi bahan gosip....buat rileks sudah...ataupon ko mencarut sikit depan dia.....it will be fun ^^

No comments:

Post a Comment