Sunday, March 13, 2011

amik ko

sekain lama tak bukak blog...akhirnya berbaloi(padahal tak ingat password ) pada asalnya dah tak ingin bukak blogger tetiba tekan la butang password lalu ianya menjadi. jadi gua pon bukak la post ni. ini punya kisah berasal dari itu FB.gua tak tau pasal tetiba je FB jadi cam satanic... so damn hard

but buy the way,i still got garena..kurang la sikit kebosanan di hati gua. kalu dulu budak cakap"fuyoo,power FB ni,simple nak mampos" tapi skarang,standard la FB ngan myspace ==' .ni agi best, waktu aku dok asrama tetiba ada budak datang nak minx blog aku...mmg aku kat serabot tahi ayam la waktu tu..

ni agi serabot,ni kerajaan suruh smua budak dalam malaysia buat folio sejarah ngan geografi,kerja kayu KHB. ianya agak banyak ya. semua perlu disiapkan waktu cuti. harapla siap,rasanya tak siap. ni pon baru nak cari bahan,

ni lagi pelik. :ayong,nanti kol 10:30 bagi kak ngah guna tau.(padahal skarang kol 10:45)

ni satu agi masalah,mmg pengacau nombor 1 antarabangsa lah.aku nak buat folio pon terseksa.mmg serabot tahap gaban. tapi berbaloi,
kak ngah,bagi la ayong guna,dia nak buat folio la(padahal bukak garena)

ini gua nak tanya,kenapa bila earthquack je internet slow..waktu newzeland haritu tak leh gua. ni jepon internet lambat. smalam kami berbincang dan bersepakat menyatakan pemilik Unifi ada kat jepon,dia mati,pekerja blur,tak tau nak buat apa. =='

yang ni tak pelik,esok ada makan2 kat rumah gua.saper nak datang dialu2kan kedatangan.menu esok takde apa2 cuma nasi mandi ngan kambing ^^

P/S:semua dijempot hadir

No comments:

Post a Comment