Friday, December 31, 2010

happy new year

happy new year.. ni lagu yang ingin disampaikan kepada 2010...pasal kena cakap...serabot tol la...aku tau la semua sambut...tapi takkanla sampai paksa orang cakap kat dia...gampang tak gampang...stress cambabi...ko ingat aku ni apa...CTRL C + V?..harapan la aku nak kopipes 500 orang...takder kuasa aku...

aku tak suka sangat sambut cuti ni...suka cuti tapi tanak sambut...buat penat tangan copipes jer....
serabut!!~!~!~!*emo..kebetulan bola menang...dorang sambut gak...malaysia memang takda kerja la...semua nak sambut....betul kata sesetengah orang...MALAYSIA JAKUN.....bukan nak kutuk..tapi kalau baru menang bola nak bagi cuti apa kes?...pastu baru peringkat kecik....pelik tol la...

nasib baik ko smbut dengan mintak maaf wahai kawanku...pastu ko doa aku semua A <PMR>...aku suka guna perkataan wahai sebab dia menggambarkan orang yang aku tujukan tu macam bawah sikit level dia...sebab tu la wahai dikira favourite post aku...^^

kalau aku baca blog orang...biasanya aku akan berangan buat seketika...tapi kadang2 tak boleh..sebab dia dah bagitau dah perasaan dia....contohkiranya dia dah bagi dulu perasaan  contoh

yay..happy new year.....mak nak belikan HP baru(apalah aku ni..kecoh tol la)

kira macam tu la....aku agak tertekan bila baca camtu..aku rasa macam "babi,bagilah orang awam nak fikir perasaan ko....tak payah la nak emo sangat...f**k tol la...."..haha...dan aku lebih prefer baca blog melayu...blog inggeris banyak kesalahan la...serabot pulak tu....tak tau dah la kena bukak dictionary kat google..satu hal pulak.....

susah gak sebenarnya nak jaga maruah/rahsia....rasa cam nak belasah jer adik aku sorang ni...masuk blog orang ...tak malu ker?....pergi la main jauh2...aku tadak kacau FB ko pon..kalau masuk kadang2 tu lain cerita...tu sebab malas nak on gua punya...lo ni bermasalah la

No comments:

Post a Comment