Friday, December 31, 2010

kesian

new tear eve sepatutnya happy....sial...sedih giler balik hostel....cammana nak update blog....sedih gilerbabi camsial...dah la peluang nak update kat sana 50-50..susah gilerbabi...dah la aku balik hostel 1.1.11..1st day new year...freak...tanak balik hostel...help!!!!

nasib baik la aku ada kawan...tapi dia aku tak tau pasal sedih.....dia mungkin tertekan sebab takleh bukak FB..or something..aku tertekan sebab kena dok hostel jer...yang lain tak kesah sangat....lautan luas kudaki gunung ganang ku redah tanah lapang kurenang...lagi rela daripada dok hostel....

sedih kan?dia tak tau la...sebab aku tak kamcing mana ngan dia...jumpa pon stahun skali...tapi syukur gak balik esok..ada yang sampai tadi..lagi kesian....f**k,baju sekolah tak beli agi...haha..bapak menipu....yang tak beli peralatan sekolah jer...pensil pen camtu...yang lain semua dah...


sumpah kata kalau dapat laptop bawak gi kelantan tak pernah bosan aku..serious..walaupontakder internet..at least ada adobe fotoshop CS5...tak lah bosan sangat kan?

No comments:

Post a Comment