Friday, December 31, 2010

keberjayaan

aku hampir berjaya...sedih rasanya bila tak boleh pindah lagi...sebab lagi cepat pindah lagi cepat dapat laptop....sekarang kalau nak update blog macam puki....susah nak mampos.....jah la dapat waktu aku kat asrama...abaikan ...asalkan freshest thing nak dapat...

sepupu aku suruh aku request untuk Iphone....aku nak request 5 saat terus tak leh...tak sempat apa pon...gila stress....aku mintak laptop 2 saat OK....bapak berbeza.....dah la laptop mahal agi...pelik la abah ni....dah....aku dapat laptop pon macam tadak guna...aku dapat pada tahun PMR..cammana nak guna....asal nak guna abah suruh belajar...

takper...sekarang aku nak request for camera lak....tapi tak tau apa yang terbaik...canon ker nikon?aku tak kisah la design dia tu....abaikan..sekarang pasal kecanggihan....tolonglah....bagitau sikit ...aku tengah bingung....bengang nak mati....

tapi sebenarnya sepupu aku suruh request ipad.....for what man(eh,girl)....baik gua tunggu dapat iphone daripada 7 taun tunggu ipad....gua taulah fungsi lebihkurang...tapi tak best.....gua minat iphone sebab nama Iphone tu sedap...senang nak baca...senang gilerbabi....daripada Ipad....serabot...

pastu korang tau tak...mak aku cakap...'ayong...ikut jejak abang yang pandai...tengok macam nina(sepupu aku), dia dapat straight A dalam PMR...ayong pon kenalah usaha tau...aku agak suka dengan perkataan ikut jejak...sebab bagi aku ikut jejak kenalah orang yang spesial...tapi sepupu aku semua yang ikut jejak semua mengamalkan tabiat yang sama...iaitu tak nak add sepupu yang lain...cam sial....semua pulak tu...takder yang tertinggal.....macam bangang ada gak..

moral of de teyori:sepupu bagaikan majallah bagi dorang yang berjaya  ^^

No comments:

Post a Comment