Thursday, December 30, 2010

freak

gelisah gilerbabi bila dengar sekolah dah nak mula...mandi tak basah..tido tak lena..makan tak kenyang..kencing tersekat-sekat..semua ada....yang lagi best taun depan ada musuh...bukan sembarangang musuh..aku gagal jer preksa ni laptop kena tarik..NOOO!!!~!~!!(suara latar)

sedih rasanya bila nak tinggalkan laptop kat umah....aku rasa cam nak dok umah jer waktu form4...i know that i only clap one hand....jadi apa...dok asrama 2 minggu sekali bukak blogger...tu pon bukan kat laptop.....kat CC..  lol...sabar jer ngan ko ni laptop...

tetiba rasa ada benda pelik kat blog ni....banyak lak tu...yang mencarut tu lain cerita..mencarut perkara kedua dalam blogger..maksud aku dalam isi....sedih tol....kalau aku tengok blog lain pon at least ada penutup....pastu ada benda yang mensialkan keadaan

"man..pasal nama blog ko popolasterol?"ko ni apa tau...ni nama bertuah la....sial jugak ko ni...perkara personal pon nak tanya ka?...nak kata bodoh...ko tu cuma bawah sikit jer daripada aku....nak kata pandai.....tah la... tapi bagi persoalan tu....pasal ko boleh tanya soalan sialan macam tu?.

aku bukan nak marah....cuma nak tegur.....popolasterol kini nak tanya...kalau aku soal pasal ko jongeng ker pasal ko bodoh sangat ker mesti ko marah kan?serupa la ngan ni.....

another 13 hor to celebrate new year....yes..haha...kan best kalau start sekolah lambat sikit...boleh la jugak aku study sikit...eh,popolasterol study?...bagi orang yang rapat ngan dua....korang akan kata "fak la"..tapi bagi orang yang tak kenal"fuyoo....rajin budak ni"..haha

publish post....babi..susah giler nak tekan..=='

No comments:

Post a Comment