Thursday, December 30, 2010

capycat

aku baru2 ni ada belajar beberapa benda..dan semua tentang memancing....cerita bermula apabila aku tangkap ikan kat insang...haha...kesian ikan tu...tapi nak buat cammana...camnilah...memancing ni ada banyak trik....trik paling biasa dilakukan adalah..bagi umpan yang orang lain tak bagi.....kitorang bari roti gardunia...tapi ikan sekarang pandai giler...kitorang bagi roti high-5 dia tak makan...sial punya ikan....

pastu kan,kalau ko rasa ikan tu kecik ,baik ko lepas la...kesian tu....baru belajar nak amik umpan....dah mati...tapi saya bagi pihak popolasterol ingin menegaskan ......memancing game lelaki...kalau pompuan tu...mungkin one in million la....
ni post sebenar kali ni..yang tadi baru starting

pasal bila aku dapat semua A semua tak percaya...tau la aku ni bising dalam kelas,buku bersih dan sebagainya..ko tau tak yang itu semua hanya helah semata2..kalau diikutkan aku ni seorang yang yang rajin...

pastu ada orang balas..(pantat ko la ko rajin)....pasal ko nak kata pantat...lo ni pon mencontohi orang yang sedang bercouple la....ko tau tak yang pantat tak sesuai digunakan untuk lelaki...ko ni apa punya bangang la...o0o...haha..itu pon simbol mencarut....tapi kalau ko nak panggil aku tak jadi la...pantat is for girl u fucking bitch....dah2 aku tak nak mencarut kat post yang baik ni....

sebenarnya harini adik2 aku semua sakit...angah demam...alang sakit kaki...yang nombor 4 patah gigi...yang nombor 5 tak ingat...kira semua bermasalah harini...pro kan?...sebenarnya aku tak nak mencarut harini...tapi bila nak padam perkataan mencarut tu arrow backspace takleh guna...biarkan...

satu agi...kepada yang kata "babi,pasal ko kopipes ayat kat post aku ha?"..sekiranya post tu ditujukan kat aku...ni lah jawapannya

"wei pantat...pasal ko ni sial sangat?tak hingin aku tiru blog ko yang macam babi...gi mampos la"lebih kurang la..sebenarnya perkataan babi tu sebab nak balas balik perkataan babi yang ko post haritu..haha

No comments:

Post a Comment