Thursday, June 30, 2011

aku jeles

aku jeles?(ulang tajuk blog)kenapa aku perlu jeles sbb ko call awek ko?sumpah tak dengki la... lagipon, aku blom pernah ade awek la. untuk pengetahuan ko, mak x bagi ada awek, mak kata nanti bill henset naik...aku pon x de awek.. tu la sejarahnya

dah dua hari dia asyik tanya aku perkara sama jer.. soalan dia berbunya "ko jeles ke aku call awek?" maka aku pon seperti biasalah... amik henset amin, on security code, keyped locked..., yg tak tahan, boleh dia tanya aku dengki? sumpah lawak la kawan aku sorang ni (lawak tu penghinaan)

dia sengan crita camni la, dia kata aku ni ex-minah tersebut... mmg aku kata celaka la.. aku ada awek? srry sikit.. ko tanya la mana2 kaawan aku, "luqman ada awek?" mesti jawab x de punya.. aku ni dah la bdak2 gamers

dan, kalau boleh, ko kata jer kat awek ko, aku malas nak contact dia mlm ni... dah la aku x de kedit, pastu dia minx aku plak call.... yg ko ni kedit penuh, dia sanggup plak call ko? ye la kan, demi pakwe ter-sayang... = ='

and last pesanan, ko still bdak2 VOC, kiranya cammana pon ko x boleh nak lari dari kitorang, aku x kesah ko ada awek, tapi aku still nak ko duduk skali ngan kitorang, x payah pegang henset, kalau ada henset kat tangan, msj jer 48 jam sehari... sumpah bosan dok ngan ko

No comments:

Post a Comment