Friday, March 18, 2011

bapak ko,saper boleh paham apa ko tulis,seteruk2 Bi kawan aku pon tak macam ko..bukan nak salahkan ko,tapi terpaksa.. kalaulah dapat makcik mana2 baca benda ni..tak cukup gigi palsu baca benda ni sahaja.

dan kalau korang perhatikan,dia suruh org cari org lain pastu suruh org tu amik dia balik..WOW, tak pernah agi aku tengok post camni,dan kalau korang nak tau,benda ni agak kurang famous.. takde org like or comment or give respond.. aku tak bagi sebab sampai sekarang tak paham agi

dan cuba korang perhatikan,dalam banyak2 perkataan ,semua tak betul kecuali "la". bapak hina. mcm nak katakan Malaysia ni tak cukup vokal lak.. sedih tol baca,memang agak kurang ejaan ya kamu ni.. takpelah,hidop dia, nak buat cammana

tapi dia ok lagi,daripada seseorang tu tulis post,pastu kita tanya, marah lak.. alasan

"hanya aku ngan Allah saja yang tahu"


ko tau tak pada mulanya ko tulis macam nak orang amik perasaan ko, bila tanya, jawapan ko mcm langsi ko tau tak, aku baca kata memang menyesal kawan dengan ko.nasib baik je tak remove friend.. dan satu agi, sebenarnya aku tak nak pon amik hati ko, dan memang ko balas dengan taknak bagi hati. camclaka tol!!

p/s:Malaysia vokal cukup...so do it properly!!

No comments:

Post a Comment