Wednesday, December 29, 2010

ko takpernah blajar mencarut ker

aku masih terlintas tentang sesuatu yang berlaku semasa di hostel.....kebiasaan kalau kawan2 aku bercinta...paling teruk pon saya ngan awak....ni boleh lak bagi SOHAI la CIBAI la...semua kluar...nasib baik GF dia bodoh sikit dalam bahasa macam ni...kalau lah dia pandai benda ni....mesti mati dah kau....tapi ko tau tak yang dia guna perkataan tu kat adik dia...kan ko kata cibai ti maksud dia cantik..ko tau tak dia kata kat adik dia "CIBAI la adik ni"

aku la bagi ko benda ni cool sebab ko pon tak tau maksud cibai yang sebenar..tapi bagi aku yang telah menjadi juara pertandingan mencarut peringkat antarabangsa terasa sangat la bodo ayat tu...ko tau tak yang ko kena bagitau maksud perkataan sebenar.

ko tau tak yang kalau ko bagi  perkataan seta kat dia merupakan ianya lebih bagus daripada sohai...aku tak kisah sebenarnya ko panggil dia sohai atau cibai...tapi dia gunakan kat adik dia...padahal adik dia tak bersalah....ko tau tak kalau aku ada kat tempat dia(adik awek ko)aku dah lama sumpah ko 7 keturunan...sebab tak pasal2 adik dia yang kena....

dah la...sedih lak buat post ni(feeling)...sebenarnya aku tengah sedih sebab nak bukak sekolah...aku tau la bagi korang ni benda kecik...tapi bagi aku..there no ader thing biger then dis..ni lah penghabis riwayat 2010...taun depan 2011...aku dapat satu teman nak gadoh ...PMR...dia ni sohai sikit(waktu ni baru betul nak guna sohai) ...aku salah langkah...hilanglah laptop kesayangan aku..tu la pasal benda ni merupakan benda yang menakutkan...macam ni perlawanan kalah mati la...ko kalah..out terus

oh...tak ingat..walaupon dah lepas...still nak wish...happy SPM ^^

No comments:

Post a Comment